SJÖBOMULLVADENS WEBBLOGG

webbtidning med inriktning på Sjöbo och Skåne

BREAKING NEWS// KNARK ODLAS I BJÄRSJÖLAGÅRD!

leave a comment »

Snark. Inte visste Jag att det var snark. Di snacke mö hir på lanet, Ja blidde lite hialös av snarket men di ena lia som goare ena gubba mins hemkok, de få en ont i majjen av. Å full som en tunna skitalort bli man av dä. Sen ligge guuben min hela da på soffen. Nää, aldri få en ha tjosan utan att di där kommunalgubarne ska leja sej i. Ja no vet ja att ha Pepsapågen ibland snarka.

Bjärsjölagård har på ett annorlunda sätt försökt minska arbetslösheten. Genom att starta tillverkning av cannabis har man sysselsatt ett antal arbetslösa Vietnameser. Meningen var att försäljningen sedan skulle ske på Sjöbo Marknad, sedan det visat sig att de andra Vietnamesiska produkterna varit svårsålda. Smygspaning har skett sedan en tid tillbaka. Spanare (som vill vara anonym):

jajamän, vi har bedrivit spanning. Jag har vällan tyckt att en del personer härute har skrattat ovanligt mycket, det brukar inte skämtas och skojas här inte, och del om man säger så gubbar har hoppat som de var tjugo år, så jag anade att det inte stod rätt till. Så jag satte in några sniffhundar och på det viset kom vi fram till källan. Vietnameserna satt och rökte när jag knackade på, men det påstod att det var Prince. Så jag var tvungen att testa ett par. Man kan väl säga att jag blev lite flummig. Jaja, man måste ju bevissäkra. Sen började skratta i ett par timmar eller så  åt ingetting, och det var minst tjugofem år sedan som jag skrattade, sen gifte jag mig, och då blev det slut på skrattet…men vi har bevis nu iallafall. De påstod att de trodde lagligt, liksom sprit. Jajajaj. men det kommer att bli påräkningar

Written by sjöbomullvaden

oktober 17, 2008 den 6:59 e m

Publicerat i Uncategorized

Kommentera

